Min graviditet

Bloggtoppen

Blogg listad på Bloggtoppen.se

13 april 2010

Lunch i stan och leta mammakläder

Usch, jag har nästan inget att ha på mig nu. Jag har mina H&M mammajeans som jag älskar men tightsen jag kunnat ha fram till nu funkar inte längre, dessutom så trodde jag att vissa tunikor och skjortor (icke mammakläder) skulle funka fortfarande men det gör de inte dessvärre. Brösten är för stora och magen får inte riktigt plats, eller så ser det bara konstigt ut.
Man behöver ju faktiskt inte köpa helt nya mammaplagg utan leta på Blocket, Tradera etc men jag tycker inte att jag hittat tillräckligt fina saker helt enkelt. Jag kollar runt på Ebay mkt med eftersom utbudet är så stort men inget som fallit mig i smaken där heller.
Kappahl har ingen mammalinje vad jag vet men de har ju en "XLNT"serie (större storlekar) och de plaggen kanske både tuttar och mage får plats i!











Först blir det en lunch med kära Bettan sen blir det att leta mammakläder.
Kram så länge, Fiffi.

1 kommentar:

  1. TopShop har mycket fina mammakläder! Kollar du på Ebay UK? Där har jag handlat mycket.

    //Emelie

    SvaraRadera