Min graviditet

Bloggtoppen

Blogg listad på Bloggtoppen.se

8 mars 2010

101 dagar

Nu har jag passerat 100 dagars strecket. Jag har alltså varit gravid i 101 dagar idag! Endast 179 dagar to go.... Ehhhhh... Låter inte det som man är gravid för all framtid typ!?!! Tur att man har en massa saker att se fram emo: rul:et om 4v, mammaträffen, bm i vecka 25 och innan dess tänker jag hinna med diverse fikor med en massa andra gravida tjejer som jag pratar med på fl (familjeliv).
I och för sig har jag inte 179 dagar kvar, det blir ju färre dagar för mig eftersom det blir ett planerat kejsarsnitt. Detta är inte bekräftat än men nåt annat har inte diskuterats med min bm pga min dumma rygg.

Köpte lite söta babyplagg igår igen:





Lindex och H&M.

2 kommentarer:

  1. Jag köpte också den där gula bodyn på Lindex i igår. Så söt eller hur!
    Tycker faktiskt Lindex har sötast kläder, gulliga små tryck och så på liksom.

    Det är så kul att gå omkring på barnavdelningen och kolla <3

    SvaraRadera
  2. ååh hälsa alla på familjeliv från mig när ni ses =) vilken stad ska ni ses i? hänger gärna på även om jag inte är aktiv där längre...

    SvaraRadera