Min graviditet

Bloggtoppen

Blogg listad på Bloggtoppen.se

20 mars 2010

Hockey, rabarberpaj och vecka 17

Sitter bänkad framför Kanal 5 och ser på kvartsfinal numero 2 mellan kära DIF-Brynäs. Jahapp..där kvitterade Brynäs så nu står det 1-1 i matcher. Balle!!! Sorry språket men har tendens att svära lite VÄL mkt då det går dåligt för mitt lag (DIF då då). Det finns nog inget som kan beröra mig så mkt som sport. Sjukt (jag vet) men sant.
I alla fall... Nya tag i nästa match!

Men attaaaaaaaaaaaaaaaaaans!!! Rabarberpajen!!!!!!!!!!
Puh...trodde den hade bränt vid men icke. Skall bli gott sen ;O)

Idag har jag och älsklingen varit på lite olika ställen och tittat på soffor mm, hittade en sk u-divan i grått som vi lyckades pruta ner och som vi nu har lagt handpenning på. Åh, det kommer bli så fint i vår lägenhet. Ser så fram emot flytten.
Ikväll blir det mys hemma bara, vi har hyrt sista delen av "Band of brothers" (som vi missade på SVT) och som vi fullkomligt älskar.

Vad har hänt mer då.. jo jag har ju gått in i vecka 17 idag! Jag känner av magen mer och mer och det syns ju uppenbarligen mer och mer oxå.
Jag mår nog som jag gjort hela tiden, men jag har lite mer molvärkar nu. Jag känner oxå av rejäla hugg då jag tex gör plötsliga rörelser, harklar mig eller hostar etc. Jag känner inte bebisen än, eller jag tror att jag har gjort det vid nåt tillfälle men har inte varit säker. Jag längtar verkligen tills man vet!
Nej nu är det mer än dags att börja med maten.
Ha en superfin lördagskväll kära vänner.

Kram! <3




Mmmmmmm...

3 kommentarer:

  1. Snubblade in på din blogg via en annan blogg, och tur är väl det! Hit kommer jag åter, gillar ditt sätt att skriva.

    Välkommen in till mig!
    Kram från Camilla
    ♥ ♥ ♥

    SvaraRadera
  2. Gud vad gott det ser ut =) Propp mätt men tycker ändå att det ser gott ut. :-)
    Nu börjar man se ordentligt att du har mage :-)

    SvaraRadera
  3. Fin din mage var!! =)

    Lycka till!

    Kramar Sabina

    SvaraRadera