Min graviditet

Bloggtoppen

Blogg listad på Bloggtoppen.se

15 mars 2010

Städa fixa rensa slänga

God morgon kära vänner!
Ni får ursäkta att jag tjatar om hur härligt det är att vakna på morgonen med sol och klarblå himmel men ÅH VAD HÄRLIGT DET ÄR!!!
Vaknade redan kl 07 imorse (kan bero på att jag somnade runt 21 igår), utvilad och pigg trots att jag fått en vagel eller liknande på vänster öga. Fast en vagel brukar väl vara på just ett ställe och som en liten kul typ (?), nu är hela underlocket ca 1 cm tjockt, är rött och ömmar. Ögat är ungefär hälften så stort som det högra, ser helt galet ut så idag blir det inga linser och solglajjerna på om jag går ut. Vad kan det vara om det inte är en vagel??


Ser faktiskt bättre ut på bild skumt nog.

Jag kanske får ta en sväng till Apoteket och höra med dem!?

Idag blir det förbi Stor Stockholms Fastighets AB för att lämna diverse papper, eventuellt postar jag papprerna men vill vinna lite tid och efter det tänkte jag rensa lite i källarförrådet. Gerdan hoppas jag kunna möta upp oxå så jag kan få nyckel till lägenheten eftersom ett par hantverkare skall komma och titta på badrummet. Städa behöver jag göra. En städa fixa rensa slänga dag med andra ord!

Hoppas att er vecka har startat bra!
Kram så länge, Fiffi.

1 kommentar:

  1. Fy! Stackare, inte kul med vagel. Har som tur bara haft det en eller 2 ggr. Blä.
    Förstår tjatet om solen härligt!!

    Men är inte du från stockholm?? Det är väl snö där?

    SvaraRadera