Min graviditet

Bloggtoppen

Blogg listad på Bloggtoppen.se

30 mars 2010

Busy busy

Fullt upp minst sagt. Ja jag är helt slut!! Jag skulle helst vilja lägga mig i sängen igen och dra täcket över huvudet men icke, jag har MASSOR att göra idag och resten av veckan minst sagt.
Bebisen "puffar" på i magen och det känns fantastiskt men just nu är jag för stressad för att stanna upp och njuta till fullo, vet inte riktigt hur jag skall hinna med allt just nu faktiskt.
Badrumsrenoveringen är igång för fullt och det känns skönt och idag kommer även målaren att sätta igång med vardagsrummet och köket oxå, att jag råkade radera alla viktiga mail från eventuella köpare (mina gamla möbler) känns mindre kul.. Nu är jag på ett riktigt SKITHUMÖR bara därför! Och neeeeej då bara för att man råkat radera skräpposten så skall du inte tro att de hamnar i borttaget mappen, neeeej då.. De är borta för alltid. Fan fan fan!!! Nu hoppas jag att de hör av sig igen.

Nej dags att sätta fart.
Hoppas att ni är lite mindre stressade än jag.
Kram på er!


Fina små vårblommor utanför nya lägenheten.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar