Min graviditet

Bloggtoppen

Blogg listad på Bloggtoppen.se

4 mars 2010

Bebisarnas vetenskap

God morgon kära vänner!
Allt bra med er? Med mig är det bara bra, har så gott som noll gravsymptomer under dagen för att på kvällen känna av en mkt spänd mage och lite molvärkar.
Det känns mer och mer overkligt att jag skall bli mamma, jag satt och tittade på "Bebisarnas vetenskap" igår på SVT2 och jag fick ett sådant pirr i magen att det inte var klokt. Missade ni detta program så måste ni, om ni kan se reprisen på kunskapskanalen idag eller den 9/3. Tyvärr vet jag inte tiderna men håll utkik!
Annars kan ni se här: http://svtplay.se/v/1914283/dokumentarfilm/bebisarnas_vetenskap
Fantastiskt!
OJ!!! vad jag grät i början när den lilla killen kommer till världen och inte andas och läkarna gör allt de kan så snabbt som möjligt för att han skall börja ta sina första andetag, vilket han underbart nog oxå gör! :O)

Idag skall jag ner till husläkaren angående min sjukskrivning, jag måste hitta de brev jag mottagit av Svante (min ryggkirurg) den sista tiden och ta med.. Efter läkarbesöket tänkte jag åka in till stan och titta på lite graviditetsböcker, kan ni rekommendera någon?

Just ja, snart (förhoppningsvis kanske till helgen) så kommer min nya, förbättrade blogg upp! :O)
Ny adress, ny design ja nu jäklar!

1 kommentar:

  1. vilken intressant film. men lite skrämmande på något sätt, svårt att förklara =)
    /Lurven

    SvaraRadera