Min graviditet

Bloggtoppen

Blogg listad på Bloggtoppen.se

9 mars 2010

Det är min tur nu!

Imorse ringde tantalonan och sa att hon VILL GENOMFÖRA lägenhetsbytet!!! Känns helt overkligt! Känns så otroligt bra!! Nu måste alla papper skickas in och jag hoppas innerligt att det inte blir några problem nu. Jag har tyvärr betalningsanmärkningar kvar, dock inga skulder och dessutom så har jag bott i samma lägenhet i 10 år så det bör väl inte vara några problem eller?!? Nu är vi ju dessutom 2 om hyran!
Håll alla tummar och tår ni har nu!! Den här lägenheten är lägenheten med STORT L!

Var inne i stan tidigare och skrev ut lite papper på Jennies jobb och då var jag bara tvungen att gå förbi "Mio" på Sveavägen på väg hem. De har så mkt snyggt att man blir knäpp!


Toksnygg hallmatta.


Toksnygg golvlampa.


Toksnygg bordslampa (för att inte tala om skänken lampan står på).

Det är min tur nu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar