Min graviditet

Bloggtoppen

Blogg listad på Bloggtoppen.se

28 mars 2010

Helt färdig!!!

Ja jag är helt färdig verkligen!!! Inte en lugn stund på hela dagen och middag blev det runt 19:30 idag igen, eller middag och middag en stor kopp te och lite mackor fick det bli. Usch, jag måste bli bättre på att äta ordentligt nu speciellt då jag är gravid. Måste tänka på bebisen!!

Inatt är det sista gången som hjärtat sover i sin lägenhet, känns helt otroligt att vi skall flytta ihop! Underbart skall det bli! Inget mer flängande fram och tillbaka, inget mer -var kan jag lägga mina kläder nånstans.
Nu har hjärtat fått över alla sina saker till nya lägenheten så nu skall bara mina in och lite nytt som skall inhandlas i veckan.
Jag är så sjukt nyfiken på hur badrummet kommer att se ut när det är färdigt, just nu ser det ut så här:


En före bild.
Sorry för den usla bilden, den blev lite väl mörk men det var för att lampan var borttagen.

Nej nu kommer en tjej som skall hämta alla glas mm, skönt att bli av med det.
Sov gott när det är dags!
Fiffiluren.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar