Min graviditet

Bloggtoppen

Blogg listad på Bloggtoppen.se

31 mars 2010

Puff puff puff

Igår var första dagen som jag kände bebisen under hela dagen, puff puff puff känns det. Den puffar och buffar så fort jag sitter ned, speciellt om jag sitter framåtlutad eller om magen är i kläm.
När jag vaknar och börjar röra på mig så börjar bebban att puffa och buffa, jag antar att det är för att man ligger relativt stilla under natten och när jag börjar att röra på mig så gör bebban detsamma. Det är en lite konstig känsla men underbar så klart!
Magen växer och jag likaså, hoppas att det inte drar iväg alltför mkt. Nu kan jag tex inte ha mina snygga stövlar med låg klack som jag fick av älsklingen i höstas, de hade varit perfekt nu men mina vader har blivit för stora och stövlarna sitter för hårt åt. Vet inte om det bara är fläsk haha eller om jag bara är svullen.


Mage i vecka 18, 17+3.

Nu måste jag fortsätta att packa kläder. Hoppas att ni mår bra kära vänner!
Kram, Fiffi.

2 kommentarer:

  1. oj vad den växt! Den sätter verkligen igång, vad skoj! =D Om några veckor är jag där med hihi =D

    SvaraRadera
  2. åh vad mysigt med puffar, jag känner mina när jag går och lägger mig typ :P då sparkar bebis loss :)

    SvaraRadera