Min graviditet

Bloggtoppen

Blogg listad på Bloggtoppen.se

2 mars 2010

Underbart med lite sol!

Åh vad underbart med lite sol!!! Bäst att passa på att njuta, resten av veckan skall ju va mulet och grått.
Idag är det tvätt på schemat, 12-17. Hjärtat har tvätt för en hel armé, sin sons kläder och lakan mm mm. Får se om jag ens hinner tvätta mina egna kläder.

Det blev ingen bio igår för älsklingen slutade lite väl sent och vi orkade inte stressa, det blev ett par "Band of brothers" avsnitt istället. Fick reda på att den visst går på lördagar på SVT men det missade vi helt så nu hyr vi. Sjukt bra!!
Måste ge mig ut på en prommis medans solen är framme, får klä på mig ordentligt för dunjackan är inne på kemtvätt nu.
Kram på er!

2 kommentarer:

  1. solen försvann här, då känns det bättre att man är inne, jag är helt slut numera, skulle inte tröttheten gå över nu? är snart i vecka 16 liksom :P

    SvaraRadera
  2. sv: Tack! Visst är det väl underbart med sol! :D

    SvaraRadera