Min graviditet

Bloggtoppen

Blogg listad på Bloggtoppen.se

17 mars 2010

Full rulle

God morgon kära vänner!
Det är verkligen full rulle hela dagarna nu. Jag somnar 21-21:30 varje kväll och vaknar runt 07 pigg som en mört.
Igår fick jag mail från Stor Stockholms Fastighets AB att det är dags för kontraktskrivning imorgon! :O)
Känns lite overkligt men underbart på alla sätt och vis. Nu skall ju jag och hjärtat bo ihop! Inget mer flängande fram och tillbaka till varandra. För att inte tala om att jag ÄNTLIGEN slipper Högdalen!!!
Idag har jag en hel del att stå i, jag måste flytta diverse abonnemang så det blir en hel del samtal mm mm. Tänkte rensa nere i källaren oxå men det får jag nog vänta med tills älsklingen kan hjälpa mig.
Nu är det dags för lite frukost.
Kram så länge.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar