Min graviditet

Bloggtoppen

Blogg listad på Bloggtoppen.se

16 mars 2010

Besiktning-check!

Då har min lägenhet besiktats imorse, skönt!
Efter det har det blivit en sväng upp till lägenheten och lite fix här hemma. Det enda jag stressar över med själva lägenhetsbytet är det vidriga badrummet i nya lägenheten, det är i KATASTROFALT skick verkligen! Hade ett par hantverkare där idag och de sa att det inte bara är nya väggar och nytt golv som måste sättas och läggas utan en ny golvbrunn behövs oxå eftersom den befintliga är igenrostad. Fastighetsförvaltaren är inte speciellt pigg på att bekosta ett skit rent ut sagt. Inflytt om mindre än 3v och badrummet är inte användbart. Jaja, det ordnar sig säkert.

Titta vad som kom i brevlådan idag:



Jag betalade ett par $ för den på Ebay.

Nej nu måste jag ta tag i posten mm.
Ha en fin dag så länge!
Kram

3 kommentarer:

  1. Det är kul när man kan fynda så där, finns massor av bra sajter där man kan köpa barnkläder för lite pengar.

    SvaraRadera
  2. Vilken söt overall....finns mycket fint.

    SvaraRadera