Min graviditet

Bloggtoppen

Blogg listad på Bloggtoppen.se

29 mars 2010

Ny vecka full rulle!

God morgon gott folk!
Ny vecka! Tiden flyger verkligen förbi! Jag som har tyckt att jag stått i samma vecka hela tiden inser att då jag plussade och började engagera mig i Familjelivs forum endast var 3+6 alltså bara i den 4:e veckan och nu jag inne i den 18:e!! Jag menar blickar man 14 veckor framåt betyder det att jag skulle vara i vecka 32!!

Den här veckan är det inte en lugn stund, jag skall börja packa ner böcker, dvd:er och cd´s snart och sen skall jag möta en målare i lägenheten. Imorgon blir det packa packa makkapakka haha, onsd hämta hylla, matbord + stolar, eller om det blir på torsd.. Fredag hämta soffa och packa ner det allra sista och lördag FLYTT!!! Lovely!

Nu blir det frukost, smoothieexperten Fiffi har gjort en smoothie på frysta hallon, banan och apelsinjuice! Mumma!!

Hoppas att ni fått en fin start på veckan!
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar