Min graviditet

Bloggtoppen

Blogg listad på Bloggtoppen.se

5 mars 2010

Sjörövare och fredagsmys

Det blev inte bara en fika med mamma, syrran och barnen idag utan typ en heldag på Sjöhistoriska där det var sjörövartema till barnens stora glädje. Vi lunchade, gick och tittade på alla fina båtar mm och hann med en liten fika oxå. En liten promenad i solen hanns det med oxå, härligt! Hörde jag att det skall bli plusgrader i nästa vecka?!! :O)

Nu har jag och min kära vän, Jennie ätit kyckling i gryta med potatis och sås och nu tänker vi spendera resten av kvällen på sofflocket. Jag är så sjukt mätt men fortsätter att äta en massa godis och cheeseballz andå.
Hur spenderar ni kvällen då?
Kram från mig, Fiffi.




Coola Mitra.


Tristan, syrran och Mitra.


Moi.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar