Min graviditet

Bloggtoppen

Blogg listad på Bloggtoppen.se

8 mars 2010

Sol sol sol!!!

Sol och plusgrader!! Kan det bli bättre!!
Vad härligt det är att vakna på morgonen och se lite ljus, sen att veta att man går mot vår, sommar och en liten bebba gör ju inte saken sämre!
Jag är på riktigt bra humör idag, bra mår jag oxå, inga molvärkar eller liknande.
Nu håller vi tummarna att tantalonan hör av sig med goda nyheter angående lägenheten oxå.

Nu skall det fixas med lite småsaker här hemma sen blir det en sväng till posten för att hämta lite vintage väskor (ni vet väl att jag tar in och säljer vintage Louis Vuitton väskor bla, äkta givetvis) och efter det en promenad till stan hade jag tänkt. Hunterstövlarna åker på!



4v kvar till rul:et, det kommer kännas som imorgon om vädret fortsätter så här! :O)

Hoppas att er vecka har startat bra och att ni är vid gott mod.
Kram fina ni!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar