Min graviditet

Bloggtoppen

Blogg listad på Bloggtoppen.se

14 mars 2010

Underbar helg

Vilken underbar helg det har varit! Solsken och blå himmel, fika med nya vänner, god mat och rätt låt som vann Melodifestivalen dessutom! Inte illa pinkat ;O)
Liam fortsätter sova dåligt om nätterna så jag och hjärtat har varit vakna sen tidigt imorse, vi åt lunch runt 10!!! sen stack vi till Kungens Kurva och kollade i lite möbelbutiker. Hittade denna underbara biofåtöljsgrupp som jag och älsklingen drömmer om att ha nere i källaren i vårt hus sen hehe..



Ja drömma kan man ju iaf eller hur! Först skall vi flytta in i nya lägenheten tillsammans och där blir det lite ont om plats för just denna möbel, en stor och mysig soffa får duga helt enkelt ;O)
En hel del prat om lägenheten och flytten har det så klart blivit i helgen, det är ju rätt mycket att ta tag i på endast 20 dagar! Men kul skall det bli! Och sen är det bra att ha en massa saker att se fram emot, då går graviditeten fortare oxå.

Nä nu tänkte jag ställa mig och laga korvstroganoff (på soja cocktailkorvar). Huuuuuungrig!!

Kram och hoppas ni haft en lika fin helg som jag!

1 kommentar:

  1. åh vad gott. =)
    själv gör vi korv stroganoff på kalkonkorv. Måste ju bara vara nyttigare.

    Vad spännande med flytt. Själv måste vi försöka bli klar med golv och dörr i extra rummet. =)
    /Lurven

    SvaraRadera