Min graviditet

Bloggtoppen

Blogg listad på Bloggtoppen.se

1 mars 2010

Lite babyplagg

Idag har jag shoppat lite söta babyplagg, en supersöt ljusgul body och ett par bruna velour byxor och små små strumpisar till det. Hittade dessutom en björnjacka på rea som jag bara älskar!! Hur söt kommer inte lilla bebban va i den då!! Kör på neutrala färger tills vi vet könet sen blir det bara rosa eller blått.
Skojja haha.. Nej då, men klart att man kan köra lite mer tjejigt eller killigt när man väl vet. Eller så känner vi i alla fall! Klart att det är supersött med en liten tjej i en rockig tisha med ett par jeans till etc men jag tycker att det är lika sött med små gulliga klänningar. Ja ni kanske förstår..
Eftersom bebisen kommer att komma i slutet på augusti (bf egentligen 3/9 men det blir ju förmodligen ett planerat kejsarsnitt pga min rygg) så köper jag nog inte så jättetjocka plagg i nyföddstorlek, björnjackan är i stl 56 så den kommer bebban bara kunna ha precis i början. Nåväl, bebbans garderob kommer att vara FULL PROPPAD med fina plagg innan det är dags.





Allt från Lindex.

2 kommentarer:

  1. Hej! Smyger förbi och tipsar om en tävling vi har just nu med Babybjörn, där man kan vinna en bärsele.

    http://familjebloggarna.se/2010/02/tavling-babybjorn/

    Mvh Familjebloggarna.se

    SvaraRadera