Min graviditet

Bloggtoppen

Blogg listad på Bloggtoppen.se

25 mars 2010

Stress stress stress

Hua vilken dag. Inte en lugn stund. Tvättat vilket betyder springa ut och in i andra huset x antal ggr, rensat i hyllan bland mina foton som jag nu packat ner i en kartong och som kommer att stå på vinden, slängt en massa kablar, sladdar och annat bråte och ja det har verkligen tagit hela dagen. Jag som hade tänkt koppla av i ett bad men det fick bli en snabbdusch för nu kurrar både min och Sisses mage, stackarn har fått äta (katt)tonfisk sedan igår kväll. Jag hade tänkt att köpa kattmaten nere hos veterinären men tror dessvärre att de stänger typ nu.. Jaja..
Ingen vila och ro. Ja just ja, fick mail från förvaltaren och neheeeeej då de har inte påbörjat renoveringen men i dagarna. Förhoppningsvis!!! Eh ok... Vi flyttar in om typ 1v men det är ju ok att bajsa på golvet (ja toaletten är inte installerad utan står för tillfället inne i det rum som Liam skall ha) och duscha i hallen. Ja herrejisses.
Stress stress stress.. Lär slockna på soffan ikväll.

1 kommentar:

  1. haha, tänk om ni skulle sätta er på toa i hallen på pin tjiv och ba "jaaa men toan stod ju där?". hehe ;)
    hoppas dom rappar på nu!
    kram på dig =)

    SvaraRadera