Min graviditet

Bloggtoppen

Blogg listad på Bloggtoppen.se

25 mars 2010

Pina colada smoothie, tvätta, packa, städa..

Tjoflöjt!

Jag har precis gjort en Pina colada smoothie (en liten banan, lätt kokosmjölk, fryst ananas och en liten skvätt apelsinjuice) och försöker koppla av en sekund. Lättare sagt än gjort för jag och 1000 saker att göra innan flytten. Jag kom på strax efter kl 12 att jag bokat upp tvättid oxå så det var bara att sätta igång, alla täcken och kuddar skall tvättas innan flytten är det tänkt. Passade på att ta upp ett par flyttkartonger från källarförrådet oxå så nu tänkte jag ställa fram en slänga och spara kartong. Det kommer att se ut som hej kom och hjälp mig här sen har jag en känsla av.

Inatt var det 2:a gången nånsin jag drömmer om min bebis, en liten flicka återigen. Hon var så nätt och söt. Jag drömde även att jag var på väg in för operation (kejsarsnittet) och när de rullade ner mig frågade jag dem om Danne redan var där. Som om han inte skulle åka med mig till sjukhuset.
Drömmer ni mkt om era små bebisar? Vad de har för kön och så? Det kan ju annars vara så att man bara drömmer om bebisar, könlösa liksom.

Nej dags att sätta fart. Hörs lite senare.
Kramis, Fiffi.


Mmmmm...

1 kommentar:

  1. Jag drömmer sjukt mycket, fast mest konstiga drömmar. Har drömt att jag fått en pojke någon gång, men mest handlar mina drömmar som sagt om en massa väldigt märkliga saker,

    SvaraRadera