Min graviditet

Bloggtoppen

Blogg listad på Bloggtoppen.se

13 mars 2010

Underbara lördag

Vilken underbar lördag! Solsken och blå himmel och sen blev lägenhetsbytet godkänt igår så nu blir det inflyttning 2/4! :O)
Nu kommer hjärtat och Liam och hämtar mig vilken sekund som helst men ville bara önska er en superfin lördag först.
Idag blir det fika hemma hos Klara, hennes sambo Kalle och hans dotter som är jämngammal med Liam, ikväll blir det en massa gotte framför melodifestivalen så klart. Jag blir jätteglad om Anna eller Salem vinner men tycker Eric Saades och Olas låtar är rätt poppiga oxå! ;O)

Då har jag gått in i vecka 16 idag, gravidmagen kommer mer och mer. Mysigt!

Kära vänner, ta hand om er så hörs vi mer senare.
Stor kram, Fiffiluren.



1 kommentar:

  1. hihi... jag kände samma sak, gillade bådas låt, och kul med Anna i final! =)
    Lurven

    SvaraRadera