Min graviditet

Bloggtoppen

Blogg listad på Bloggtoppen.se

21 mars 2010

Vilken tur att det snöar

Ja men vilken tur att det snöar! Jag menar vi har ju knappt haft någon vinter i år... :O/
Jag och hjärtat skall alldeles strax ge oss ut, det blir en sväng till lägenheten, en liten trip till IKEA och sen hem till hjärtat och rensa Liams leksaker.
Om jag tyckte att den gångna veckan var hektisk så är det inget i jämförelse hur det kommer att bli denna veckan för att inte tala om den veckan vi flyttar. Rensa, slänga, packa, annonsera mm mm.
Skriver mer senare för nu är det dags att bege sig.
Kram på er så länge, Fiffi.

1 kommentar:

  1. Jasså, lite snö... det var ju längsedan.... Idag har vi haft fantastiskt väder... Skönt med taktiken Rensa-slänga-packa osv... det känns som min melodi.

    Vissa uppskattar inte tips medans andra gör det; under vecka 14 kommer jag ha en tävling om BabyBjörns nya bärsele. Missa inte detta unika tillfälle.

    Stora kramen från mig!

    SvaraRadera