Min graviditet

Bloggtoppen

Blogg listad på Bloggtoppen.se

11 mars 2010

Jag lever!

Igår var det nåt fel på blogspot för inlägget ville inte bli publicerat av nån anledning och idag har jag helt enkelt inte kunnat logga in förrän nu.
Sov som sagt hos älsklingen igår och imorse när jag hade tänkt att blogga ja då var hans nät nere.

Igår var Gerdan över så vi kunde skriva på diverse papper sen var vi en sväng förbi lägenheten som de renoverar i både hall och badrum. Åh jag hoppas verkligen att allt går vägen nu!!! Om allt går vägen ja då bor vi där om 3v! Galet.

Vad mer har jag gjort idag då, jo jag kom nyss hem från en fika med gulliga Klara. En tjej jag lärt känna på fl (familjeliv) och som har bf nån dag efter mig bara. Det kommer nog bli en del fikastunder framöver och sen nog oxå en hel del barnvagnspromenader när det väl är dags.

Nu skall jag göra en kopp te och slänga benen på soffan, kommer somna tidigt idag känner jag.
Kram så länge, Fiffi.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar