Min graviditet

Bloggtoppen

Blogg listad på Bloggtoppen.se

27 mars 2010

Köket rensat - Check!

Såja, då var det rensat i köket. Skönt! Nu hoppas jag bara att nån nappar på annonsen jag lagt ut på Blocket och kommer och hämtar sakerna omedelbums. Tänkte skänka bort glas, porslin, kökslampa, skohylla mm som vi ändå tänkt slänga. Bättre att nån får glädje av det och sen slipper vi släpa oss till en återvinningsstation eftersom mitt hus inte har ett grovsoprum.
Nu blir det en dusch sen en sväng för att lämna lite småsaker i lägenheten. Hjärtat och Liam kommer väl och hämtar mig om ett par timmar, vi skall handla målarfärg och en massa annat krafs och förhoppningsvis så finns det tid för lite god mat och lite mys senare oxå. Ja det är verkligen full rulle fram till flytten om 1v.


Bortskänkes!

Hörs lite senare kära vänner!

1 kommentar:

  1. tack detsamma! =D ska försöka, men massor att göra här hemma. Kaos. hihi
    kram

    SvaraRadera