Min graviditet

Bloggtoppen

Blogg listad på Bloggtoppen.se

12 mars 2010

Kakel och klinker

God morgon kära vänner!
Fredag och allt! ;O)
Hur är det med er denna fredagsmorgon då? Med mig är det bara bra, sitter och letar kakel och klinker för badrummet på Kinnekullevägen. Badrummet är i dagsläget KATASTROF! En viss renovering av badrummet pågår just nu men 70-tals kaklet i rosa-aprikost tänker de minsann inte göra nåt åt. Nej visst vettu, sen tänker de sätta in ny plastmatta med nåt blått stänk! Till de rosa väggarna!! Mmm jättesnyggt verkligen! :O/
Jag vill ha ett vitt och fräsht badrum, eller gärna vita väggar och nån typ av stengolv i svart eller grått. Typ så här:



Och det behöver inte bli så dyrt heller, finns billigt och bra på K-Rauta och de butikerna. Nu måste jag/vi bara hitta nån som kan riva/lägga/sätta kakel och klinker.
Nämnde jag för en relativt billig peng ;O)

Hojta till om ni vet nån här i Sthlm!

Nu skall jag dricka lite te och ringa syrran och se om hon vill följa med till lägenheten efter lunch.
Hoppas ni har fått en superbra start på fredagen.
Kram ni fina!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar