Min graviditet

Bloggtoppen

Blogg listad på Bloggtoppen.se

5 mars 2010

Fredag!!

Hej du härliga fredag!
Vilken fredag sen! För det första så är det ju strålande sol och blå himmel men sen känns den extra speciell då min bästis, Linda kommer hem! Linda stack till Nashville för ca 2½ år sedan för att pröva lyckan med musiken och har bosatt sig där nu. Nu skall Linda vara hemma i 2 mån och det skall bli så mys och kul att träffa henne igen!! :O) 2½ år sedan vi sågs, GALET!!!

Igår var jag och hjärtat äntligen och såg "Shutter Island", en mkt bra film men väldigt speciell. Hjärtat, som inte har läst boken hade hoppats på en riktig rysare med ett slut där huvudrollsinnehavaren skulle ta fast alla onda men nej så är ju inte fallet..

Idag blir det storstädning här hemma, måste dammsuga extra noga då min kära vän, Jennie är allergisk (katten) och skall sova över. Vi lagar väl nån god middag, äter en massa gottis och ser nån film. En skräckis kanske, ja det brukar bli så när vi skall se nåt.
Nej nu skall jag ta och ringa Linda.
Ha en superfin dag så hörs vi mer sen!
Kram ni fina.


Jag och Linda för ca 6½ år sen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar