Min graviditet

Bloggtoppen

Blogg listad på Bloggtoppen.se

22 mars 2010

Mama bee

Hey folks!
Kom hem för ett tag sen, känner mig slut som artist.
Mamma kom som sagt över tidigare och tog en fika med mig sen åkte jag med henne till stan där vi uträttade lite småärenden och sen passade vi på att äta en bit mat innan mamma skulle iväg till en föreställning på Dansens Hus. Mamma undrade om jag ville följa med eftersom hon hade en bilj över då hon egentligen skulle gått med en kompis men som hade fått förhinder men jag är så trött i hela kroppen så jag tackade nej. Jag får alltid en liten klump i magen då mamma går själv på saker. Mamma är lyckligt gift och hela köret men jag tycker alltid att det är sorgset på nåt vis när mamma hittar på saker själv, kan inte rå för det.
I alla fall.. Var en snabbis i lägenheten och de har ännu inte börjat på badrummet, skall bli intressant det här.
Nu skall jag slänga benen på soffan.
Just ja... idag kom äntligen magkrämen jag beställt från USA på posten! Skall börja smörja redan ikväll.
Kram, Fiffi.


Tillverkad på 100% naturliga råvaror.

2 kommentarer:

  1. Nä hehe man ska nog vara det. :-)
    Frågan är nu bara om jag får dem innan midsmmar å jag läst att dem som har närings företag får tillbaka på den privata i slutet på året. Hoppas det inte gäller mig. :-) Men jag får reda på det imorgon. Jag hade ju företag från oktober förra året men stängde det den 1 mars i år. Aja kag får se. =)
    Annars är det jätte bra med mig, förutom att barnmorskan sa att jag kommer få tid till första rul i slutet av april eller början av maj. Men jag menar jag går in i v 19 den 30 april då tycker jag det är sent att lägga den i början av maj. Och dessutom räknar hon ju att jag är 2 dagar längre än vad jag är. Aja, hoppas på någon gång i april, annars känns det som en evighet. Jag tjatar som tusan på sambon att det är så lång tid. Ha ha han säger att jag ska ha is i magen. =)
    Kram Lurven

    SvaraRadera
  2. är det något spec med den salvan? =)

    SvaraRadera