Min graviditet

Bloggtoppen

Blogg listad på Bloggtoppen.se

23 mars 2010

Bikini för gravida??

Halloj i stugan!
Hur mår ni kära vänner?
Med mig är det ok, ryggen är stram som alltid numera och det är ingen höjdare men annars mår jag bra. Ja jag mår så pass bra att jag börjat nojja mig igen! Suck!!
Efter ett ultraljud så svävar jag på moln i flera dagar men sen kommer den där j-a oron krypandes tillbaka, bebisen kanske slutat andas, det är säkert nåt fel etc etc.. Jag är självklart jätteglad att jag mår så pass bra, jag har ju bara molvärkar lite då och då och det kan man ju stå ut med men annars är det den där himla oron som jag blir tokig på! Jag är redan orolig och jag är inte mamma än! Hur skall detta sluta haha..

Nu behöver jag lite tips, angående bikinis. Finns det verkligen några snygga bikinis för gravida eller skall man köpa en vanlig men i en större storlek?






De här är modellerna är de jag hittar och inget för mig direkt.
Kör ni på helt vanliga bikinis kanske!?

Kram, Fiffi.

8 kommentarer:

  1. Skit också, japp det var i år jag avskrev det. :-( men bra till jul som du säger, fick du det i december?? Ja jag kommer ju ha bebis då så det får bli present till den lill*.

    Ok låter som en bra kräm. =)

    Vad fina bilder, så fina är dem gravida!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Jag körde med vanlig bikini i min förra graviditet.. dock fick ja vår dotter i dec då så ja va ganska så normal på sommaren... i år vet jag faktiskt inte hur jag ska göra... blir nog en vanlig bikini en storlek större faktiskt... det är svårt sånt där.... =/

    SvaraRadera
  3. Jag körde på vanliga bikinis båda graviditeterna , )

    SvaraRadera
  4. Stackare, sluta oroa dig, vet att det är lättare sagt än gjort. Själv är jag nervig för rul v 18, har inte fått tid än och blir nervös att få vänta så länge för att se den lill*.

    SvaraRadera
  5. Fick höra nu med att vi får dem till jul. =( Blä men då blir det till julklappar, hmm...nu vet jag inte om jag redan skrivit detta till dig men jag tror jag börjar bli senil, hihi eller är det bara graviditeten? Då kan man ju skylla på det hihi.
    Kram

    SvaraRadera
  6. Hej! fin blogg!
    Jag har bara haft min vanliga bekini, nu är jag ju inte gravid på sommaren, men var på spa för ett tag sen och kunde absolut ha en vanlig bekini!
    Kramar

    SvaraRadera
  7. Hej! Här är en sida där jag hittade lite gravidbadkläder: http://www.lillamirakel.se/
    Sök på "bikini" där :)

    Annars funkar det nog bra att köpa en vanlig fast i större storlek. Man får prova sig fram helt enkelt :)

    SvaraRadera
  8. jag kommer nog ha en vanlig, jag menar, man kan ju ändå ha sina vanliga trosor. får väl bli större kupa bara, hehe ;)

    SvaraRadera