Min graviditet

Bloggtoppen

Blogg listad på Bloggtoppen.se

1 mars 2010

Tö inte snö tack!

Åh vad härligt det var att se hur snön töade bort i helgen, nu kommer det mer snö och dessutom skall det bli minusgrader igen. Suck. Det känns som vi kommer att ha snö till i sommar. Är så sjukt trött på snön att jag till och med ser fram emot slasket! Ja så illa är det!

Då var det ny vecka igen då då. Nu har jag gått in i trimester 2 och har 6 dagar kvar till 100 dagars strecket (alltså då jag varit gravid i 100 dagar)! 5v kvar till rul:et!

Idag skall jag fixa lite ärenden, jag måste dessutom köpa ett par nya bh´ar eftersom 75D är på tok för litet för mig nu. Jag blev tipsad om Lindex, de skall tydligen ha upp till F så det får bli ett besök dit.
Måste lämna in min dunjacka på kemtvätt oxå för den ser HEMSK ut, men drar mig för vad skall jag ha under tiden då??

Hoppas att er vecka har startat bra trots det sunkiga vädret.
Kram så länge, Fiffi.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar