Min graviditet

Bloggtoppen

Blogg listad på Bloggtoppen.se

18 mars 2010

Comhem strul

Både nätet och tv kanalerna har varit nere till och från hela dagen idag, och det skall visst fortsätta så i ett par veckor nu pga nåt arbete. Alltid är det nåt med Comhem. Comhem strul!
Hur som.. Jag har i alla fall varit i lägenheten en sväng och hallen är klar, blev jättefint!





Svårt att fånga på bild men jag skall ta bättre bilder sen. Lovar.
Undrar när de skall sätta igång med badrummet!??

Var en sväng förbi Fridhemsplan oxå och gick in på Lindex för att titta om de hade en viss babybody i stl 50 jag letat efter ett tag men icke, hittade däremot lite fint till mig själv. Köpte inget men funderar på det, dock är det inga mammakläder så det får bli en storlek större om jag skall köpa nåt.







Nu måste jag sortera tvätten och lite sånt skoj...
Kram ni fina.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar