Min graviditet

Bloggtoppen

Blogg listad på Bloggtoppen.se

1 januari 2010

2010!


Gott nytt på er!

Hade ni det trevligt igår? Det blev det väldigt lugnt för oss, vi åt en massa god mat, spelade spel, det blev lite tv tittande oxå och lite mys. Jag och hjärtat la oss precis till tolv slaget, helt färdiga var vi!
Jag hade planerat att skriva ett inlägg idag med lite bilder från igår men jag glömde kameran hemma. Typiskt.

Idag är jag 4+6 och jag mår precis som jag har gjort sedan jag blev gravid, förutom "mensvärkarna" så känner jag mig rätt symptomlös.
Vi berättade för Dannes familj igår, de blev superglada för vår skull men Dannes son kommer vi inte att säga nåt till förrän det börjar synas (lättare att säga att det ligger en bebis i magen då). Min familj vet som sagt inget, de som vet nu är som sagt endast mellansyrran och min nära vän, Jenniefer men jag väljer att inte berätta för familj och samtliga vänner förrän lite senare. Mest för att jag vet att det kan hända mycket i början. Det är svårt att inte gå och oroa sig, fast jag inte borde. Jag måste tänka att det är ett barn jag bär på inte ett missfall!
Nu skall jag lägga mig på soffan och läsa nya numret av Vecko Revyn. Hörs lite senare.
Kram.

1 kommentar:

  1. Grattis tjejen och tack för fina kommentaren!
    Kram Anna & Michaela

    SvaraRadera