Min graviditet

Bloggtoppen

Blogg listad på Bloggtoppen.se

5 januari 2010

Besök hos barnmorskan

God morgon!
De REJÄLA mensvärkar/molvärkar jag hade i förrgår natt till igår morse är idag så gott som bortblåsta och nu nojjar jag mig över det istället. Man är alltbra lustig! När man har symptomer så oroar man sig och när man inte har oroar man sig likt förbannat. Suck... Idag känner jag mig helt ogravid igen. Jag har ömma bröst, eller bröstvårtor skall jag understryka och har ganska mkt vita flytningar (ja usch) men mår hur bra som helst. Jag har en liiiiiiiiten liiiiten mensvärk/molvärk om jag riktigt känner efter men inget alls i jämförelse som i förrgår natt. Pendlar det så här verkligen??
Tur att jag skall till bm idag, jag kommer att ställa minst 1 milj frågor känns det som. Jag vill först och främst veta om mensvärkarna/molvärkarna, om det är normalt att få riktigt ont, om jag kan gå omkring med utomkveds och faktiskt må så här bra.. Sen vill jag veta vilka värktabletter som är ok att ta OM jag behöver ta, hmmmm sen var det en massa andra frågor som jag helt plötsligt glömt bort.
Jag skulle egentligen vilja ta ett VUL men tror att det kanske är i det tidigaste.. Om jag säger att jag verkligen är orolig så kanske...
Nu känner jag av mensvärken lite mer känner jag, den kommer och går, den blir starkare till att jag inte känner av den alls.
Nu tänkte jag ta en promenad i det mkt kalla men vackra vädret, det blir nog in till syrran och barnen.
Kram ni fina.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar