Min graviditet

Bloggtoppen

Blogg listad på Bloggtoppen.se

30 januari 2010

Jag 9+0


Nu vet ni ju inte hur jag såg ut innan men ett litet put har jag fått minsann. Magen är hård och på kvällen ser jag snarare ut som jag vore i 6:e månaden än i 10:e veckan!
Höft, lår och rumpa har blivit rätt bra mkt större än för ett par månader sedan. Syrran sa igår: Du kanske väntar en tjej!
Tydligen så brukar man bli större just på dessa ställen tidigt då. Ja min kära vän, Pamela sa detsamma.
Det återstår att se men större har jag i alla fall blivit.
Nu skall jag iväg på en fika med en tjej jag pratat med på FL, som är i samma vecka som jag, skall bli trevligt!
Ha en fin lördag kära vänner.

1 kommentar:

  1. Hello grattis till bebis i magen ;)
    Hoppas det går bra med allt o lycka till! =)

    SvaraRadera