Min graviditet

Bloggtoppen

Blogg listad på Bloggtoppen.se

14 januari 2010

Graviditetsböcker

Hemma igen. Lunchen med Pamela var supermys, vi köpte med från Donken och åt hemma hos henne där vi satt och babblade och lekte med Isabelle som hunnit bli hela 8 mån.
Jag fick 3st graviditetsböcker av Pamela, boken från Libero är toppen!
Idag har jag faktiskt mått lite mer åt illamåendehållet än åt den där olusten i magen jag brukar ha, dessutom känner jag mig andfådd och känner mig allmänt hängig. Jag mår fortfarande inte så där kräkilla men jag känner inte för nån mat eller nånting över huvudtaget, gudskelov äter jag ändå men till middag fick det bli yogurt och mackor eftersom inget annat lockade.
Nu skall jag fortsätta läsa lite i böckerna sen blir det att bädda ner sig i soffan framför en film.
Kram!

1 kommentar:

  1. Ååååå grattis!!
    Måste kännas helt underbart!
    Helt klart en blogg som måste följas.

    MVH www.ginnsy.blogspot.com

    SvaraRadera