Min graviditet

Bloggtoppen

Blogg listad på Bloggtoppen.se

10 januari 2010

Nagelfix

Hej hopp ni fina!
Jag skall alldeles snart iväg, skall fixa mina naglar som ser ut som hej kom och hjälp mig. Älsklingen är på väg till Västerås för att hämta en ny bil, en bil med både fläkt och värme det ni hehe.. Hjärtats bil har både fläkt och värme men som har bestämt sig lite lagom lämpligt till vintern för att lägga av, vi skrapar inte bara rutorna på utsidan men även på insidan. Och det är inte bara så att man måste skrapa en gång, nej då man får sitta och skrapa varannan minut ungefär så inte rutorna immar och isar igen så det skall bli sååååå skööööööööönt med ny bil minst sagt.

Idag mår jag bra men känner mig trött och har lite molvärk, inga nya symptomer alltså.
Skriver mer lite senare för nu är det dags att ge mig iväg.
Stor kram <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar