Min graviditet

Bloggtoppen

Blogg listad på Bloggtoppen.se

25 januari 2010

Lilla "Fisis"



Allt såg ut som det skulle. En liten "Fisis" på hela 21mm och hjärtat pickade på så fort så fort och så fint.
Bm sa att jag är 8+6 men bf är densamma 3/9, för mig blir det kanske 10-14 dagar tidigare i och med att det förmodligen blir ett planerat kejsarsnitt.
Åh vad jag längtar till ul:et i vecka 18 nu! Känns verkligen som en EVIGHET dit!!
Nu kan jag i alla fall koppla av (om inte annat för stunden) och som bm sa: Ha anledning att oroa dig när du har en anledning att oroa dig inte innan!

3 kommentarer:

  1. Hej där!
    Vad roligt att du hittade till min blogg och lämnade en kommentar!
    Jag hjälper gärna dig med en bloggdesign. Dock har jag aldrig gjort någon till en blogspot-blogg förut och gör därför endast designer till blogg.se-bloggar. Du har inte funderat på att byta bloggplattform? :)

    Jag har inte lika stor koll på kodningen i en blogspot-blogg, men en header kan jag göra till alla bloggar.

    För en design tar jag 200kr som ett grundpris för en header+stilmall+4 kodmallar. Vill man ha design som är mer avancerad tillkommer det en summa!

    Ha det gott och lycka till med graviditeten :)
    Jennifer

    SvaraRadera
  2. klart man oroar sig ändå...

    SvaraRadera
  3. ja va också på ul i måndags för att bestämma "ålder" på bebisen. den e nu 8+2 och 1,5cm "lång" :-D
    hjärtat tickade på för fullt o d va så härligt att se ens lilla skrutt hihii
    ja har inte kommit ut om detta på min blogg ännu så ja lägger inte ut adressen men du vet vem ja är. kram klara

    SvaraRadera