Min graviditet

Bloggtoppen

Blogg listad på Bloggtoppen.se

12 januari 2010

Hårklippning och dammråttor

Då har jag varit nere på vårdcentralen, jag har passat på att klippa topparna vilket var ett MÅSTE och jag har handlat hem lite mat mm. Jag som alltid brukar älska zuccini i maträtter märkte nu till lunch att det inte längre är min grej, smakade söt sliskig korv på nåt skumt sätt. Är det inte konstigt egentligen, det man älskat att äta tidigare kanske rent av smakar gammal socka när man är gravid.
Skulle behöva dammsuga för jag blir nästan själv allergisk av allt katthår och av alla dammråttor fast jag inte har allergi.
Måste styra upp lite samtal och se vad Spine Center hade att skriva i journalen som kom i brevlådan idag men sen måste jag städa upp här. Man kan ju tro att jag är en slarver annars.
Kramis så länge, Fiffi.


Dammråttor som riktigt måste mysa!


Jag nyklippt i en härligt ostruken skjorta

1 kommentar: