Min graviditet

Bloggtoppen

Blogg listad på Bloggtoppen.se

11 januari 2010

Måndag hela veckan lång

Varför står tiden helt stilla??? Jag tycker jag varit i samma stadie hur länge som helst! 6v kvar till inskrivning! 6v!!! Vad kan jag göra så att tiden går fortare??

Fortfarande inget illamående, skall inte det komma typ nu!? Alla som jag pratar med på Familjeliv verkar må apilla men jag mår inte illa alls, och det oroar mig precis som allt annat hehe..

Jag och hjärtat mitt har haft en helt underbar vecka och from idag har han sin barnvecka. Jag brukar låta de få lite egentid de 2 första dagarna sen brukar jag komma och hälsa på och sova kvar på onsdagarna, blivit lite som rutin. Sen har vi alltid en dag på helgen, brukar bli nästan 2 hela dagar.

Nej nu skall jag kolla vad syrran hittar på idag, vi båda "går hemma" så det är alltid trevligt att hitta på saker ihop.
Kram på er så länge och hoppas att ni får en fin start på veckan. <3

3 kommentarer:

  1. Inte behöver du vara orolig om du inte mår illa heller. Jag mådde inte illa en gång med första=)

    SvaraRadera
  2. Mitt illamående kom i v.7 och höll i sig till v13 - kunde inte äta alls och säger njut så länge du inte mår illa ;) Själv är jag i v18 o börjar äntligen må normalt igen!

    SvaraRadera
  3. HAr halkat in på din blogg av en slump ;o)

    Jag kände inte att jag var gravid förräns UL i v.19. Eller jag kände egentligen ingeting utan jag fick ju se min lilla bebis. I v.23 kände jag första sparken ;O)

    Hade INGA graviditetstecken alls och min mage började synas lite smått i v.17. Jag var precis som du orolig att det kanske inte fanns nån liten bebis i min mage. Men det gjorde det, han heter Noah och blir 1 år 26/1 ;O)

    Läs inte för mkt av det som skrivs på Familjeliv. Det var ett gott råd som jag fickfrån min barnmorska. Man blirbara uppskrämd i onödan. Klart att du har en liten bebis som växer i magen din ;O)

    STORT GRATTIS
    // CILLA

    SvaraRadera