Min graviditet

Bloggtoppen

Blogg listad på Bloggtoppen.se

21 januari 2010

-Vem är den där senatorn...

Älsklingen har somnat för 1 tim sen, jag skall bara fixa med lite mail sen är det min tur. Har nog inte så mkt feber längre men pannan känns fortfarande varm och jag är helt färdig.
Ikväll har jag och hjärtat mitt bara myst och som vanligt när vi skall kolla film så hinner man inte se mer än en kvart ca innan älsklingen somnar, och jag som så gärna ville fortsätta se "Gudfadern"!! Del I är i alla fall avklarad men nu har vi gjort 2 sk "pauser" i del II och man tappar lite av handlingen minst sagt. Eller ja hjärtat i alla fall haha.. -Vem är den där Senatorn..
-Var det där den där gamla gubben... Ja ni förstår.
Dags för lite nässpray och en alvedon sen är det sängen som gäller.
Sussa gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar