Min graviditet

Bloggtoppen

Blogg listad på Bloggtoppen.se

16 januari 2010

Ultraljudsbarnmorskorna och världens finaste tassar

Jaha, då har jag gått in i vecka 8 idag enligt Familjeliv. Har haft små små mensvärksliknande värkar inatt och nu på morgonen har jag mått lite illa men det höll bara i sig i ca 10 min som tur var, det blev bra så fort jag drack lite te och åt en rostad macka.
Just det, jag ringde http://ultraljudsbarnmorskorna.se/ igår och fick tid för tidig bestämning av graviditetslängd, jag tar det mest för att jag nojjar mig för att inget finns där, att utvecklingen avstannat etc.. Efter vecka 8 kan de göra ett vanligt ul vilket känns skönt, ett vul är ju inte det härligaste men så klart ett måste om man måste. Jag skall i alla fall dit den 25/1 och då bör jag vara 8+2, alltså inne i den 9:e veckan. 500kr kostar kalaset exkl bild som kostar 50kr. Kanske får jag lite ro efter det?! Vi får hoppas på det i alla fall! Min kille är så söt, han tycker att jag nojjar mig i onödan och säger att så klart det är en bebis i magen. Tänk om jag går dit den 25/1 och så ser de inget!! Ja ni ser, så tänker jag. Usch..nu vill jag bara att tiden skall gå så jag kan få bekräftat att allt är som det skall vara där inne.

Jag var tvungen att ta kort på Sisses tassar, världens finaste och gosigaste tassar!


Nu tänkte jag ta ett bad sen ta en liten promenad in mot stan, skall till "Sirap" och äta blueberry pancakes med min vän, Jennie sen.
Kärlek <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar