Min graviditet

Bloggtoppen

Blogg listad på Bloggtoppen.se

25 januari 2010

Ultraljudsdags!

Hej hopp!
Ny vecka nya tag! Skönt för nu är jag TRÖTT på att ligga hemma och vara sjuk. Känner mig mkt bättre nu men är fortfarande snorig och det susar fortfarande i öronen, kanske kommit in vatten.. Jaja nog om det för idag är det nämligen ultraljudsdags! Spännande men nervöst.
Skall bara fixa mig klart sen måste jag skynda ner mot tvärbanan.
Hjärtat möter mig där hos ultraljudsbarnmorskorna sen äter vi nog lunch i nya Liljeholmsgallerian.
Skriver mer sen för nu måste jag sätta fart!
Kram på er så länge och hoppas att ni fått en fin start på veckan.

1 kommentar:

  1. Hej
    hittade hit från FL och du och jag är nästan i samma vecka, (7+1 för mig idag) så det är spännande att läsa din blogg. Lycka till med ultraljudet. /Anna (rödblå på FL)

    SvaraRadera