Min graviditet

Bloggtoppen

Blogg listad på Bloggtoppen.se

22 januari 2010

På bättringsvägen

Gissa vem som känner sig lite bättre idag??!!! Jaaaaag!! :O)
Febern är borta nu tror jag och jag har varken behövt snyta mig eller behövt ta till nässprayen direkt då jag vaknade. Skönt! Lite smak kände jag nu då jag åt frukost oxå, härliga tider! På bättringsvägen alltså.
Hur mår ni då? Har ni några roliga helgplaner? För oss blir det lugnt, jag är som sagt inte 100 än så det blir lugna bananer med andra ord. Bio hade varit trevligt men får se hur jag känner mig.

3 dagar kvar till ul!

Hörs om en stund. Kram på er så länge! <3

2 kommentarer:

  1. e sjukskriven totalt 2v...mår du bättre? ultraljud snart.. så kul:D:D www.originellt.blogg.se

    SvaraRadera
  2. hej gumman!!
    va skönt att du mår bättre!! ja ska också ta det lugnt i helgen, ska på en poledancing tävling på berns men ja...det blir ju lugnt!
    när ska vi ta oss tid för en fika då =)
    kramar på dej söta! och tack för den fina kommentaren!!

    SvaraRadera