Min graviditet

Bloggtoppen

Blogg listad på Bloggtoppen.se

14 januari 2010

Catch up

Ligger på sängen hemma hos hjärtat, har sån huvudvärk idag att det känns som ögonen skall ploppa ur skallen. Skulle vilja sova hela dagen men icke! Idag blir det lunch med min kära vän, Pamela. Vi har inte setts på hur länge som helst, minns faktiskt inte om vi ens sågs i somras. Hon har 2 kejsarsnitt i bagaget och Isabelle är väl säkert en si så där 8 månader nu, minst! Pamela kommer jag att berätta för idag, känns bra då jag förmodligen oxå kommer att få ett planerat kejsarsnitt men oxå så klart för att det är kul att prata graviditet med sina vänner och inte bara med främlingar över nätet. Skall bli jättekul att catch up! Vissa vänner träffar man dessvärre inte så ofta av olika anledningar (Pamela 2 barnsmamma tex) men det är lika mysigt att träffas varje gång!

Jag har fått ny tid för inskrivning, det blir den 16/2 istället för 23/2 så 1v tidigare. Jippi!!! Men det känns som en evightet dit oxå hehe.. Vill bara att tiden skall gå nu! Jag känner mig fortfarande så där ogravid, trots många graviditetssymptomer.
Nej nu blir det ett bad, måste gå härifrån om 1tim ca.
Hoppas ni mår bra och att ni får en fin dag!
Kram i massor.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar