Min graviditet

Bloggtoppen

Blogg listad på Bloggtoppen.se

19 januari 2010

Godfather

Man måste ju bunkra upp med en massa bra filmer när man är sjuk och igår köpte jag "Godfather" boxen. Hjärtat har aldrig sett och jag har endast sett en endaste gång och det var säkert nån gång på högstadiet och det var då jag oxå blev frälst på sk maffiafilmer.
Vi hann bara se drygt 1 tim igår innan ögonlocken slogs igen på älsklingen men förhoppningsvis så hinner vi se lite mer idag. Eller inte hehe... ;OP

Nu när jag ligger hemma med feber, förkylning och hela faderullan så känner jag inte av några graviditetssymptomer alls, känner mig så där ogravid igen. Skall bli så skönt med ul på måndag. Samtidigt är det läskigt. Tänk om det inte finns nån bebis där inne. :O/
Nej positiva tankar nu!

Nej, dags att snyta sig för 789:e gången idag ungefär. Näsan killar och sticks nåt enormt att ögonen rinner oavbrutet vilket är sjukt jobbigt. Jaja..
Kram från sjuklingen.




1 kommentar:

  1. tack för komentaren hjärtat!!
    usch det låter inge vidare me förskylningen :-( inge kul alls!! hoppas pojken tar hand om dej!
    min helg har varit bra, tom tit me kalle o elise o slappt me vänner på kvällarna...skönt!
    va hos nagelmalin idag hihii tog bort förlängningarna o la bara på lite
    förstärkning :-D

    ha det bra nu vännen!!

    kramar

    SvaraRadera