Min graviditet

Bloggtoppen

Blogg listad på Bloggtoppen.se

6 januari 2010

Slapp

Idag har varit en riktig slappardag, lite tvättande har vi hunnit med men annars har vi degat på soffan hela dagen. Skönt!
Efter tvätten tog vi en prommis in till Fridhemsplan och handlade mat, tacos blev det ikväll mmm...
Nu är vi tbx i soffan igen, "The great debaters" blir det ikväll.
Idag har jag mått tipptopp, brösten är ömma och de små mensvärkarna finns där annars känner jag mig rätt ogravid. Jag antar att det tar ett tag innan man verkligen förstår, att man faktiskt väntar barn.
Nu blir det blodapelsiner som jag suktat så efter.
Ni får ursäkta det usla bloggandet idag men jag har lovat mig själv att endast blogga då jag verkligen känner för det, inte blogga bara för att. Även om detta trista inlägg nog verkar som om jag bara bloggade för att hehe..
Kram ni fina.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar