Min graviditet

Bloggtoppen

Blogg listad på Bloggtoppen.se

23 januari 2010

2 dagar kvar...

Ja då har jag som sagt jag gått in i vecka 9. Inga nya symptomer, det känns ungefär som det har känts hela tiden vilket betyder: Stora och ömma bröst (mest börstvårtorna aj aj aj!), vita flytningar, molvärkar (som små mensvärkar som i och för sig kan bli rätt rejäla ibland), yrsel, trött, andfådd, hög puls, kissar ofta, dålig hy, jag mår inte kräkilla men kan känna ett smått illamående på morgonen men det brukar gå över så fort jag får i mig frukost... Ja det är väl det. Gudskelov så mår jag alltså inte illa och spyr som så många verkar göra, jag är heller inte känslig och gråter över exakt allt. Men det är nåt som oxå oroar mig, kan inte hjälpa det. Jag menar då kanske det är nåt fel!? :O/
2 dagar kvar till ul nu. Tänk att få komma därifrån och veta att allt faktiskt är ok och få en bild på den lilla fisen!
Jag vet att jag säkert kommer att ha 785 saker att oroa mig för efter ul:et men det kommer i alla fall att lugna mig för stunden om inte annat vilket kan vara bra tror jag. Att vara gravid känns nämligen så overkligt.

Nu är hjärtat iväg och fortsätter på sin tatuering och jag funderar på att träffa syrran och barnen. Städas är ett MÅSTE senare idag men det har älsklingen lovat mig han skall göra så då är det väl bara att koppla av och hitta på nåt. Jag mår mkt bättre idag även om näsan fortfarande täpper till men det skönaste är att febern i alla fall är borta. Det blir dock en mkt lugn helg eftersom jag inte känner mig 100 än.

Skönt med lite sol idag! :O)
Hörs lite senare. Kram ni fina!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar