Min graviditet

Bloggtoppen

Blogg listad på Bloggtoppen.se

16 januari 2010

Tacotacopaco

Gissa vad det blir till middag... Jag skippar alla grönsaker idag, kör bara min världsberömda guacamole, salsa och gräddfil till. Nachos till detta, gottigt värre! ;OP


Mkt guaca skall det vara!!
Hjärtat och Liam var och hälsade på en snabbis nyss, mys! I vanliga fall sover jag där i alla fall en natt under Liamhelgen men denna helg känner jag mig tyvärr inte så pigg och vill bara vara hemma och kurera mig, har haft en spränghuvudvärk sen igår och då vill jag helst bara va ensam. Hyrde 2 filmer på väg hem förut, "Babel" som jag fortfarande inte sett och sen den mkt omtalade och kritikerrosade filmen "The reader". Vet inte vilken jag skall börja med. Usch nu är huvudvärken värre än nånsin :O(
Lite vila får det bli nu. Kram ni fina!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar