Min graviditet

Bloggtoppen

Blogg listad på Bloggtoppen.se

17 januari 2010

Snor

Det var nog ingen graviditetsymptom det där med att jag har gått omkring i ett par dar med täppt näsa, nä det har utvecklat sig till en spräng huvudvärk, ont i kroppen och lite halsont. Ja och en massa snor då oxå då. Inget jättefarligt men jag känner mig totalt sänkt och har inte gjort mkt idag inte. Jag har mest legat på soffan och tittat på lite filmer. Apråpå filmer så var "Babel" väldigt mörk och jobbig, misär misär misär typ och "The reader" var otroligt bra, en vacker men rätt konstig kärlekshistoria.
Åhhh... Jag saknar min älskling så himlans mkt, denna veckan har vi setts 1 enda gång (då jag oxå sov kvar), eller ja ok 2 ggr om man räknar med snabbvisiten igår då men så lite brukar vi aldrig ses under hans barnveckor. Det skall bli underbart med "vår" vecka igen from imorgon :O) Bara jag och älsklingen i en hel vecka.
Nä nu rinner det till i näsan, dags att snyta sig. För 114:e gången idag.
Kram till er.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar