Min graviditet

Bloggtoppen

Blogg listad på Bloggtoppen.se

21 januari 2010

4 dagar kvar...

Kan förkylningen ge med sig lite i alla fall!???! Nääää då, den verkar riktigt seg den här gången, kommer nog hänga kvar ett tag till känns det som. Det skulle vara fint att i alla fall bli lite bättre till helgen så man kanske kan dra en bio på lördag. Ja det återstår att se som sagt.
Hur är det med er?

Nu är det bara 4 dagar kvar till mitt livs första ultraljud, jag riktigt längtar men samtidigt är jag LIVRÄDD!! Jag hänger en del på Familjelivs forum och i en tråd så har 2 tjejer sen jag var inloggad igår gjort ett vul och de har båda fått beskedet att det bara finns en säck där inne inget mer. Det är min mardröm. Tänk om de inte ser nåt på mig på måndag. Usch... Tänk om det inte finns nån liten bebba där inne. Nu när jag ligger hemma med feber och förkylning så känner jag mig mer ogravid än nånsin, känner knappt av några symptomer alls.
Nej dags för lite lunch, även om det känns värdelöst då doft och smak är ickeexisterande.
Kram så länge.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar