Min graviditet

Bloggtoppen

Blogg listad på Bloggtoppen.se

7 januari 2010

Magkräm

Hej hopp!
Fortfarande inget illamående, de flesta som jag pratar med på Familjeliv börjar att må apilla nu.. Jag får väl passa på att njuta medans jag kan för illamående är bland det värsta som finns. Fast samtidigt så undrar man om allt står rätt till, när man inte mår illa alltså. Jag skall sluta att spekulera så mkt, hjärtat är på mig hela tiden om det. Har jag ingen anledning att oroa mig så skall jag inte!

För er nya läsare så kan jag berätta att jag drev en webshop tidigare, en webshop med ekologiska hudvårdsprodukter som jag var ensam om att sälja i Sverige. Dessvärre hade jag inte den budget som krävdes så jag var tvungen att lägga mitt företag på hyllan januari 2009. Nåt jag funderar på nu, eftersom jag själv är gravid och är inne på diverse olika forum och bloggar och ser intresset är att ta in söta babybodys och magkrämer.
En populär magkräm (bra mot stretchmarks, kliande etc) i USA:


Japp, nåt att fundera på i alla fall.
Nu skall jag göra mig i ordning och sen iväg till syrran ett tag.
Kram på er så länge!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar