Min graviditet

Bloggtoppen

Blogg listad på Bloggtoppen.se

29 januari 2010

Årets första semla

Halloj i (vinter)stugan!
Allt bra med er denna fredag hoppas jag! Med mig är det bara bra men jag saknar mitt hjärta. Hjärtat mitt och hans son åkte till Gotland tidigare idag, älsklingens mormor är lite skruttig så han vill passa på att umgås vilket de skall göra nu över helgen. Så jag är alldeles ensammen buhu buhu...
Ja vad hittar jag på då då.. hmm ja nu har jag fredagsmys för mig själv, eller jag har ju Sisseprutten men han ligger som vanligt och knoppar i hans påse i garderoben. Tidigare träffade jag syrran och barnen, det blev årets första semla som jag för övrigt inte var så nöjd med. Nej, "Tösses" skall det vara! Gillar egentligen inte semlor men "Tösses" är helt fantastiska.
Snart blir det "Let´s dance" och givetvis "Solsidan" sen lär jag däcka, har inte sovit så mkt inatt pga lille Liam som ropar på pappa varje tim. Suck. Hoppas det vänder snart.
Nej nu skall jag fortsätta trycka i mig godis och andra onyttigheter.
Stor kram till er!

1 kommentar:

  1. Åh, semlor måste vara nåt av det goaste ;) Tösses har jag dock inte provat! Får väl bege mig till Karalvägen med barnvagnen nån dag... :)
    kram

    SvaraRadera